Vi beklager, hvis din bilvask ikke har levet op til forventningerne. Vi vil gerne hjælpe dig med at få sagen løst hurtigt og nemt.
Du kan reklamere i følgende situationer:
- Hvis bilen ikke er blevet ordentligt ren eller tør efter vask
- Hvis der opstod fejl under vasken (f.eks. maskinen stoppede eller børsterne ikke gik ind på bilen)
Sådan gør du:
- Udfyld kontaktformularen nederst på siden
- Vedhæft billeder af vaskeresultatet (gerne fra flere vinkler)
- Vedlæg billede af din kvittering eller et kontoudtog med information om transaktionen, hvis du ønsker refundering
Hvorfor beder vi om dokumentation?
Billederne hjælper os med at forstå, hvad der er gået galt, og kvitteringen sikrer, at vi kan behandle en eventuel refundering korrekt.
Vi bestræber os på at besvare alle reklamationer hurtigst muligt, og inden for 3-5 hverdage.
Relavante Artikler
Disse artikler er relevante for reklamation og kan hjælpe dig med at se, hvad du kan forvente af vores vaske, samt hvordan du får den bedste vaskeoplevelse i en vaskehal:
- Hvad kan jeg forvente af en vask i vaskehallen?
- Hvad kan jeg forvente af tørring?
- Hvilken type vask bør jeg vælge?
- Hvad skal jeg gøre, inden jeg kører i vaskehallen?
- Indgroet snavs og smuds
[form:acpmpuz]